marți, 1 ianuarie 2008

Sectiunea Serban - Noi..asa cum am fost si suntem

Mitu + Puik
Mitu...l-au gasit niste copii langa bloc(cazuse din cuib) si l-au tinut o iarna in balcon dupa care l-am preluat tot eu pt ca m-a impresionat ca, pui fiind, era f prietenos si fara parinti pe deasupra asa, ca l-am inscris la cantina saracilor, moment in care mi-am dat seama ca e un mare gurmand, nu pleca de la pervaz pana nu golea caserola !!! Portie dubla vreau sa spun, dar cel mai bine "trageau" la mamaliga...Semintele de la magazin erau pt situatiile de avarie cand n-aveam timp de ei.


Puicutz...Porumbel Jucator(daca termenul va spune ceva). Se spune ca a aparut pe langa bloc in perioada cand in Constanta tocmai se organiza un Concurs International de Porumbei. Stranie coincidenta ? !
Nu cred, mai degraba aveam printre noi un evadat !!!Pentru un an si jumatate l-am avut sub tutela la cantina saracilor de la pervaz...!

puiuti 4-5 luni


...ce leneeee....



2002 iulie




2002 iulie






















1998




1998 Cactusii aia 2 gemeni din fundal,unul s-a imbolnavit si ca sa nu-l contamineze pe celalalt ...l-am separat chirurgical.Cel sanatos are acum peste 2,5 m inaltime.



1999





1989





1979























Niciun comentariu: